Toimitusaika

Kaikki tilaukset käsitellään mahdollisimman pian. Normaali toimitusaika on viikon sisällä tilauksesta Postin toimipisteeseen, joka toimittaa kirjeet suoraan antamaasi osoitteeseen tai lähipostiisi / SmartPost –automaattiin.

Olemme yhteydessä jos jokin tilaamasi tuote on loppunut varastosta ja tilaus viivästyy.

Toimitustavat ja -kulut

Nouto Postin pakettiautomaatista 5,90 €

Nouda tilauksesi valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Saat tekstiviestin paketin saapumisesta.

Nouto postista 5,90 €

Nouda tilauksesi postin palvelupisteestä. Ota henkilöllisyystodistus mukaan.

Nouto Tampereen toimipisteestä sopimuksen mukaan

Voit noutaa tilauksesi erikseen sovittavana ajankohtana Tampereella sijaitsevasta toimipisteestämme. Kun valitset kassalla tämän toimitustavan, olemme yhteydessä sinuun ja annamme tarkemmat ohjeet. Myös noudettavat tuotteet maksetaan verkkomaksuna tilauksen yhteydessä.

Maksutavat

Käytämme Checkout-maksunvälityspalvelua, joka välittää maksusi meille. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Checkout Finland tarjoaa myös mahdollisuuden maksaa tilisiirtolomakkeella.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay, Masterpass ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Pivo

Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

MobilePay

Maksuehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla: mobilepay.fi/asiakastuki/ehdot

Masterpass

Maksuehdot ovat tarjolla Masterpassin sivuilla: masterpass.com/assets/pdf/masterpassoperatingrules.pdf

Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla
Siirto-palvelun käyttöehdot S-Pankissa

GSM-maksu

Ainapay

Palvelu perustuu 060605-maksupalvelunumeroiden käyttöön. Maksaminen tapahtuu soittamalla maksupalvelunumeroon ja toimimalla äänitiedotteiden mukaisesti.

Palvelun hinta on palvelunumerokohtainen ja sisältää tuotteen hinnan sekä palveluun liittyvän laskutuskorvauksen. Palvelun hinnan lisäksi asiakas maksaa normaalin matkapuhelumaksun oman matkapuhelinoperaattorinsa hinnoittelun mukaisesti. GSM-maksuostot peritään käyttäjän puhelinlaskussa.

Palvelun käytön rajoitukset /matkapuhelinliittymä:

Yksittäinen ostotapahtuma enintään 52,32 € (sis. alv)
Ostokset kuukaudessa enintään 100 € (sis. alv)
Enintään kaksi ostosta päivässä
Ei toimi prepaid-liittymillä
Lisätietoja: aina.fi

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Checkoutin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto, Mash (ent. Euroloan) ja Svea. Collector ja Svea tarjoavat lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Collectorin yrityslaskun ehdot ovat tarjolla myös heidän sivuillaan: collector.se/upload/Partners/Agreements/CHECK/Credit_terms_All_comp_FI.pdf

OPn lasku- ja osamaksutavan kuluttajaehdot näet tästä.

Lue lisää lasku- ja osamaksutavoista:

  • collector.fi
  • jousto.com
  • mash.com/fi
  • webpay.svea.com/fi

 

Tyytyväisyystakuu

Kaikilla tilaamillasi avaamattomilla ja/tai käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Veloitamme kuitenkin tällöin palautuksista aiheutuvat postituskulut toteutuneen summan mukaan.

Ota aina ennen tuotteiden palauttamista yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse tai palautelomakkeen kautta tarkempia palautusohjeita varten. Tarvitsemme tilaustietosi sekä mahdollista rahapalautusta varten tilinumerosi.

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, jota ei ole ehditty vielä postittaa, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme lisäohjeistusta varten.

Riitatilanteiden ratkaisu

Mikäli osapuolten välille syntyy tästä sopimuksesta tai sen soveltamisesta erimielisyyttä, osapuolet pyrkivät ratkaisemaan erimielisyydet ensisijaisesti neuvotteluin. Mikäli osapuolet eivät pääse asiassa sovinnolliseen neuvottelutulokseen, erimielisyys ratkaistaan Pirkanmaan käräjäoikeudessa. Kuluttaja-asiakas voi kuitenkin viedä riidan kotipaikkansa yleisen alioikeuden tai kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

NaturalShop-verkkokaupan yhteystiedot

Pohjanmaantie 10 A
33270 Tampere
[email protected]
0207 6613 39

Yrityksen virallinen nimi: PureStore Oy
Y-tunnus: 2670357-2